170 days until summer

12. ledna 2012 v 10:57 |  Jídelníček
Food
10:45 - Cottage sýr pažitkový, 1 a půl slunečnicového chleba, hodně ředkviček
14:30 - syrovátkový nápoj
16:15 - čočka vařená, bílek, chléb slunečnicový
19:15 - proteinový nápoj čokoládový, dva dlouhé piškoty

Excercise
11:50-12:15 - procházka se psem
12:40-13:20 - eliptical
18:50-19:15 - "mini trénink" = 10 min eliptical, 10 min posilko břicha, 5 min eliptical

Dnes jsem vstávala zas trochu pozdíš, ale zítra už du do škole. Měla jsem nějaké zdravotní problémy, chodila, no spíš jezdila :D, po doktorech, ale už je to v pořádku...snad. :)
 


Komentáře

1 xo / fettsack xo / fettsack | Web | 12. ledna 2012 v 14:39 | Reagovat

ja viem:D nechces spriatelit??

2 xo / fettsack xo / fettsack | Web | 12. ledna 2012 v 15:18 | Reagovat

ano presne to je taky,ale tie soky niesu az tak zle:)) idem si ta pridat:)

3 xo / fettsack xo / fettsack | Web | 12. ledna 2012 v 16:07 | Reagovat

este kratko iba 2 tyzdne ale segra to pouzivala dlho a pomohlo jej to trocha:)schudla vtedy 15kg ale aj stravu mala upravenu a cvicila vselico okrem toho

4 ThinLucy ThinLucy | Web | 12. ledna 2012 v 16:26 | Reagovat

No já bych řekla, že teď jím právě mrtě...neboj nikam daleko to zajít nenechám...máš hezký jídelníčky, takže držím palce :) ráda spřátelím

5 Ej Ej | Web | 12. ledna 2012 v 17:10 | Reagovat

Děkuju :)
Teď v zimě dělám IT formou běhu na místě. Je na mě zkrátka moc velká zima, abych šla běhat ven :D

6 Ej Ej | Web | 12. ledna 2012 v 17:22 | Reagovat

Začínala jsem na 30s sprintu, 60s lehčího běhu. A takhle 3 intervaly :) IT nezabere moc času, ale když do toho dáš vše, je efektivní. Taky je potřeba postupně prodlužovat intervaly a zvyšovat počet intervalů.

7 Ej Ej | Web | 12. ledna 2012 v 17:37 | Reagovat

Protože jsem dost sebekritická :D A na večeři mám málo bílkovin.

8 Michaela Michaela | Web | 12. ledna 2012 v 22:21 | Reagovat

zní to blbě, ale dělám balet. Někdo bysi mohl říct že to není náročné, ale je to cvičení při kterém zapojujete každý sval v těle a hlavně se velmi rychle zapotíte mě stačí 15minut tvrdý dřiny a jsem spocená i za ušima :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama